Again

Det är tur att vädret är så fint och gör mig glad, annars skulle jag inte vara på bra humör.
blev att sätta sig på balkongen med lite musik i öronen efter skolan och halvsova, mycket skönt måste jag säga då jag går omkring och är trött i skolan varje dag, usch

Jag funderar på om jag ska ut och springa vid halv 8 eller inte, skulle träffas och springa i laget men en känsla säger mig att det bara kommer vara mamma, och eventuellt jag? men jag kanske har fel?
Det är ju så jobbigt o ta sig för att gå ut och springa, men efter är det ju helt underbart, känner sig så otroligt duktig, eller jag gör iallafall det. Mamma tyckte jag skulle med för hon trodde jag skulle bli lat och ligga hemma på soffan varje dag om jag inte tog tag i det nu när handbollsträningen, hon sa nått fyndigt ord för det men såklart så har jag glömt bort det.

Nu ska jag ta mig lite saft och fundera på saken..
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0