..

trött idagen, jotack.
seg skoldag, jotack.
oseriös skoldag, jotack.
men det kanske är kul det med?
skönt iallafall, vet inte riktigt vad vi hölls med på öfa lektionen, försökte hitta hissen som inte fanns, försökte få jenny o skaffa en hiss på skolan. pratade med henne när hon stog och planterade penseér (stavning?) utanför skolan då evelina tyckte att dom kunde skaffa hiss istället för att köpa panseér för att det var lika dyrt. smart tjej det där.

blev lite mys i solen på balkongen efter skolan och sedan en långpromenad med mamma, det var skönt och jag kände mig nästan lite duktig. Sen kollade jag handboll på televisionen och andra avenyn och sen hamnade jag här.

frågan är, vad som händer nu. hm.
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0