.

Dagen har vart full,
imorgon ska jag sitta seketariat,
måste mysa ner mig i sängen nu
förhoppningsvis prata med älskling?
Jag måste sova, jag är trött och ska upp tidigt.
tyck synd om mig.

döda allt åt mig, förutom J då. Han kan få flytta till mig istället.
bra, då säger vi det.
Hoppas på det tills imorgonbitti?

Bara för att jag saknar och älskar Joakim Juhlin så känner jag för att äta godis,
bara för att han är så nyttig och inte jag. hrm, okej?
Jag är nog trött och borde gå nu.

Joooakim, veeeet du?

-jag älskar dig.                                                                           God natt

Kommentarer
Postat av: Jocke

Emma, älskar dig med

2008-04-19 @ 21:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0