here without you baby

Har fixat mat, vart och handlat lite godsaker och plockat ur diskmaskin nu, känner mig ganska duktig. och jag gillar att bo utan föräldrar tror jag, men det kanske jag inte gör framåt söndag? återstår att se, men jag tror faktiskt det. ska snart gå och plocka upp tvätten från källaren tror jag också, eller så gör jag det imorgon.

Har suttit och kollat på talang 2008 nu, det är då alltid underhållande måste jag få säga. Nu vet jag inte ritigt vad jag ska göra, sitta här och ha det allmänt mysigt kanske, det är bara en sak som saknas.

Nu sitter jag och sjunger, skönt att ingen är här och hör, fast jag kanske är nya talang? fast, jag behöver nog inte oroa mig egentligen. Men nu ska jag sjunga vidare och skriva upp en kom-ihåg-lista eller något liknande, det skulle behövas iallafall. Jag kommer säkert både glömma bort samlingen till matchen imorgon och att plocka upp tvätten. men det finns väl värre saker än det?

Jag vill vara med joakim, JAG SAKNAR HONOM.

tackochhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0