tidigt tidigt

vaknade för ett tag sen, varför kan jag aldrig sova för? jag är jättetrött men kan ändå inte sova ut, fast imorse tror jag det var för att det var så ljust ute. Jaja, nu är jag vaken iallafall och har kanske fått mig 5 timmars sömn iallafall? bättre än ingenting.
Var duktig och gick ner och hämtade tvätten och fixade lite när jag vaknade också.

samlingen är 11.30 tror jag, jag måste laga mat och grejer innan det, hm det blir jobbigt det där. men får nog bli makaroner och köttfärssås till frukost/lunch. det låter bra.

Nu ska jag gå o lägga mig och läsa tidningen med öppen balkongdörr och bara njuta tror jag, det är rätt mysigt.
Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0