-

Kollat på kk-joggen från balkongen. har vart på stan eller någon annanstans varje år men nej, iår fick det bli balkongen. skitväder! Blir bara allt färre och färre folk som springer kvartsmaran tycker jag. Förr (nej, jag är bara 17) var det minst dubbelt så mycket, då kom folk springande i stora grupper. nu kommer det typ en i minuten, för att överdriva lite.
Och tro det eller ej, men jag blir sugen på och springa när jag ser på, hrm..
Och ännu mer sugen blev jag på att spela handboll när jag kollade på en film där vi möter finspäng förut, jag börjar nästan gråta när jag tänker på handbollen,usch. känsloemma.

Måste nog gå och lägga mig raklång i sängen snart, min rygg mår verkligen inte bra. vet inte vad jag ska göra, sitta här är det värsta känner jag så, ska nog gå.

Jag vill ha allt tillbaka,
och jag vill ha det på ett speciellt sätt.
Jag kommer aldrig få det.
Jag blir ledsen, okej?
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0