-

kvällen igår var brabrabrabrabrabrabra.
Den slutade i öltältet med carro och sara, längst fram vi scenen, haha.

Vid 11 idag ska jag åka, till arlanda. jag tror inte min packning är riktigt klar än, hmm måste checka. Vi ska visserligen inte åka direkt till arlanda utan först skulle vi till nyköping tror jag? för att jörgen nog fick ett barnbarn inatt. Sen ska vi nog äta och greja för planet går inte förens ikväll vid 6 någon gång. Så landar inte på rhodos förens halv 11-11 kanske, är ju en timmes förskjutning, om jag fattat det rätt. sen ca en halvtimmes transfer sen är vi i faliraki, i natt någongång alltså.

Snart kommer joakim och säger hejdå :'(
Nej, nu måste jag sätta fart.
Håll utskik, kan komma update.

HEJDÅ SVERIGE - HEJ GREKLAND/RHODOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0