-

Inte ork till att skriva om rhodos idag heller, imorgon får jag lov och ta mig tid, slänga in bilderna också kanske, som är typ..3. Idag har varit en slapp dag, mamma väckte mig 6 imorse för att vi skulle kolla på handbollsdamerna som förlorade. sen somnade jag om lite, sen har jag legat i sängen HELA dagen och kollat på os, skönt. Packade upp väskan gjorde jag precis nyligen också efter att mamma tjatat om det sen jag kom hem, så nu är det gjort.
Jag tror aircondiotion (stavas?) gjorde mig sjuk, redan efter första dagen där nere fick jag ont i halsen och vart förkyld, sen blev det värre under hela veckan och i slutet hade jag sån hosta så jag trodde jag skulle dö, men.. jag lever. Dock har ingenting av det släppt än.

Nu ska jag lägga mig och ta en sista funderare..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0