-

Godmorgon.
Idag är en riktig degardag känner jag, vilket inte är bra då jag bara går omkring här hemma och äter hela dagarna. Igårkväll tränade jag faktiskt handboll med laget men inte bestämt hur jag ska göra än ändå, svårt det där. Var iallafall skönt att träna handboll igen, det har varit lite saknat. Skippade dock fotbollen igår, av någon anledning, typ glömde bort? så imorgon blir det fotboll, tove har tvingat mig och Krister hade tydligen trott att jag halvt som halvt hade slutat igår och frågat ut tove om massor. Kanske tar handbollen efter också, återstår att se.

Bara några dagar kvar av sommarlovet nu, känns sådär. speciellt med tanke på att jag förut fick syn på schemat för 2:an, lika dåligt som förra årets om inte sämre. Jag menar, hur kul är det att sitta och vänta en torsdagseftermiddag från 13.55 till 15.05, 1h och 10 min för att ha 20 minuters mentorstid? nej uscha mig.
Nu ska jag gå och göra något vettigt, äta lite igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0