-

Idag, ja idag har jag väl gjort ungefär lika lite som jag gjort alla andra dagar den här veckan. typ vaknat, ätit och legat och kollat på tv, kul liv jag har. Men idag vaknade jag först en gång vid 1 och sen en gång vid halv 4. och då mina vänner kunde jag inte somna om och jag menar det är ju alltid spännande och ligga vaken vid 4 och inte kunna sova. Tack och lov så fanns ju os på tv så där låg jag och kollade på han arvidsson eller vad han heter som kastar spjut, på elina eggers som kvalade i simhopp och emma green i höjdhopp. Visst låter det kul? mina planer var att sova hela natten och sen vakna vid 6 för att kolla på sveriges handbolldamer. Men jag var vaken enda till den började och ja, sen var jag vaken i kanske 5 minuter och somnade och sov bort hela matchen, bra emma!
Tränat har jag gjort ikväll också, fotboll. Det var kul, jag var svettigare än någonsin men det är mysigt. På söndag är det match mot stora sundby, kanske. Spelade lika mot dom förra gången så nu måste vi ju ta dom, visst?

Imorgon är en bra dag, för imorgon ska jag åka iväg till hemlig destination och möta mr X, skämtosido. Imorgon ska jag nog ta mig till åtvidaberg för att träffa min älskadeälsklingsälskling och hur underbart är det inte att få bo själv med honom där hela helgen? jo typ såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär bra är det, och lite till.

Jag har duschat men känner mig fortfarande lika svettig om inte svettigare, hm inte kul.
Så nu ska jag gå och dricka mjölk, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0