-

Vilken jävla sug dag, inte sant? Det finns bara en sak som skulle göra mig ännu mer nere, men jag säger inte vad, hemlis!
Har varit ute och gått en promenix med min mami iallafall, det var skönt, och jag gillar att se ut som en lort när jag är ute och går, ja. Lite musik i ena örat och mamma underbara stämma i andra, kanon!

Nu har jag duschat och hoppat i mina snygga tofflor, från ikea är dom. 39:- kostade dem om jag inte minns helt fel, men det är dom värda. Det känns som man går med två skärbrädor på fötterna, dom är långa och breda, och då menar jag breda! men vad gör det när dem är sköna? inte ett skit. Juste!

Nu ska jag gå till min bästa vänn, sängen heter han.



Hallå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0