-

Jaha, då är det fredagkväll. Jag gillar fredagkvällar, dom är mysiga. o så vet man att det är lördag dagen efter, lördagar är också bra. men kvällarna är bara halvbra, för dagen efter är söndag, och söndagar är inte bra!

Jaja, har inte gjort så mycket, vart ute på lite äventyr med mami och sen suttit och frysigt i soffan. Nu började hon precis med maten, kött, pommes och bearnaise, Looove! Jag har inte ätit någon lunch idag kom jag på förut, fråga mig inte varför jag inte gjort det, för det har jag ingen aning om, antagligen för slö för att ens orka tänka tanken om att laga mat.

Ikväll blir det nog idol och så, dock utan joakim ser det ut som. eftersom vi kanske åker tidigt imorgon och han vill inte med, eller kan inte med kanske. tråkigt, saknar honom. men livet går väl vidare, va?

Hittade massa gamla bilder på andra datorn förut, ska nog lägga över dom till den här. kanske kommer upp nåågon snygg bild. vem vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0