-

Blev inget mer skrivande igår visst, tankarna var åt annat håll. men nu är jag back on track, eller nått.

Möte med handbollen igår, i stort sett alla  tjejer som spelat var där. Sen vad endel säger det är en annan sak..
Skiten är nerlagt nu iallafall, bye kaik!
Efter mötet kom jag hem och mådde piss och hade ont i huvudet, hade imorse med men var tvungen o pallra mig upp.

Hade något konstigt prov i webbdesign, sen egnelskaglosor, matte, lunch, sen gick vi ner på stan och gjorde en uppgift vi skulle göra, tog ca 10 minuter max. sen gick vi hem, följde med Evelina en snabbis och spelade Guitar Hero, fortfarande lika dålig! sen har jag bara suttit här och fuuuuunderaaat.

Funderar på att ta en promenad sen, med hög musik i öronen och bara traska på.
Får se, nu blir det tv.
Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är inte nerlagt?

2008-12-09 @ 17:27:11
URL: http://cmyrdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0