-

Kollat på du är vad du äter, rätt kul tycker jag. Ser så stor förändring på människorna, dubbelt så snygga efter!

Nu har jag precis duschat och hade planerat och kolla på reprisen av andra avenyn vid 21.50 el. 22.00 som det brukar. men nej självklart så är det 23.00 idag, bara för att jag inte kollade på det när det var 20.30. ledsen emma :(
Men, sånt är livet. jag kanske försöker hålla mig vaken, vilket nog inte kommer gå så bra.
Har prov imorgon också, i inköp och varuhantering. Borde nog försöka läsa lite, men det är ju så tråååååkigt o läsa rakt uppochner från en bok när man pluggar. Fast iofs så är det fina bilder i boken.. och sen finns det endel som är lite halvintressant sådär.. bra och kunna, kanske.

Och nej, nu vet jag inte vad jag pratar om, och ja, mina inlägg är tråkiga.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0