-

Ibland är det så grymt skönt och duscha, idag var en sån gång.
Funderar på o ringa min pappa och kolla om han kan hämta mig? Funderar även på att kanske vara där en stund sen ikväll, skulle komma folk till mamma. förferre! haha
Men far kanske inte ens är hemma, är egentligen helgen jag ska vara där, men Chris har legat på sjukhus tydligen, så han har vart där. men vet inte om dom är hemma eller så nu? vet inte mycket egentligen.
Vet inte om joakim vill vara med mig heller? han kanske redan är trött på mig :)
Fast igårkväll var jag så lugn och fin så, jag kom hit, la mig i hans säng, och somnase. vaknade halv 1 sen kanske? han hade fortfarande inte kommit ner då.

Imorse så väckte den jäveln mig vid typ 9, så efter ett tag då vart jag pigg och så vart han trött istället och ville bara sova? haha precis som morfar gör med mormor.  killar..

Aja, nu ska jag, försöka hitta på nått kul. :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0