-

Varför är kaikare fucked up i huvudet för? Varför ska jag behöva gå omkring och må sämst och ha ont i huvudet och en klump i magen, jag som nästan aldrig ens har ont i huvudet? jag ooooorkar inte! alla tycker säkert att det inte är någonting, men det tycker jag. så de så! dom är jävla idioter. Dom har förstört mitt liv, inte nu för att det lägger ner, nejnej. utan för länge sen när dom använde sin smarta kaikhjärna och gjorde som dom själva ville. vad fan ska jag göra nu? Läsa det avancerade handelsprogrammet på Lindengymnasiet i katrineholm i 1,5 år till och sen kanske jobba med nått skojigt. sälja hönor? Nej, men fatta principen. Jag har ingenting och göra! (läs: ingenting och göra som jag vill göra, d.v.s träna) Nått måste hända, endera träna någonannan jävla stans eller fotboll. eller så får jag väl hitta på någon annan kul hoppy. Jag är en rastlös själ.

Inte orkar jag baka några jävla lussebullar heller, ska käka äggmacka och kolla på handboll på tv istället och sen gå ut på en promenad med min älskade mami, det behövs vill jag lova. rensa huvudet.

tack för att jag fick avreagera mig lite, kan inte bara sitta o hålla käften längre, visst?
iiidioter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0