All about

Mamma och jag tog oss en sväng till norrköping efter vi duschat och gjort oss iordning, kom nyss hem därifrån, och usch vad mycket folk det är som går och knuffas och har sig.
Jaja, vi åkte mest för att vi inte hade någonting och göra så..

Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt, mamma har sagt att hon ska klippa mig i typ ett halvår men blir aldrig av. Köpte annan hårfärg idag också, även jag inte använt den andra. Den här kostade hela 29 riksdaler och såg bättre ut en den jag köpte förra gången så, den jag köpte förra gången såg så orange ut.

Känner mig riktigt hängig och mamma tror att jag har magkatarr, hm inget jag vil ha direkt.
Vill ju inte bli sjuk till nyår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0