Dan före dopparedan

Igår efter vi ätit pannbiff och potatis här så åkte sofie och jag ut på en shoppingtur. Köpte några julklappar till så nu är allt mer än färdigt även jag egentligen skulle vilja köpa mer till alla, men har man noll kronor på kortet så är det inte mycket och göra? nej, precis.
Följde med joakim hem sen, skrev ju att han låg och halvsov, men nej. killen sov och jag somnade också, vaknade efter 1 någongång kanske och gick upp och gjorde mig iordning, somnade igen. vid 7 imorse vaknade joakim och gick upp och gjorde sig iordning, borstade tänderna och så och kom tillbaka och sov, hah sött.

Iallafall, far kom och hämtade mig imorse, träningsnarkomanen skulle såklart och träna. Fick julklapp av hans mor och micke, ;o sött! Fick julklapp av peter igår också, jag som inte trodde att jag skulle få några julklappar. men tydligen så har jag väl gjort nått snällt. Åkte med far och köpte julklapp till farmor&farfar, han kände sig lättad så vi direkt fick syn på vad vi skulle köpa :) sen åkte jag hit till mamma.

Ikväll har Family Larsson uppesittarkväll med chips, glögg och bingolotto. Underbart!
Funderar på att dra i lite hårfärg i håret, men blir väl lika illa som vanligt. men det blir ett senare problem.
Nu kom mamma hem, ska prata med henne.
Puss

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vilken fin blogg du har! Den ska jag nog börja följa ska du se :)



Ha en underbar dag för jul nu!

2008-12-23 @ 13:49:10
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0