Flytt

Ja, vi ska flytta? Till sörmlandsgatan. Mamma är ju lite kräsen av sig, (jag med kanske, hehe) Men den här lägenheten har hon länge velat ha och nu ringde danne och sa att den skulle bli ledig. Och tydligen tog hon den på direkten? haha. Jag har inte sett den, men har sett lägenheten som ligger ovanför, och den är tydligen likadan. Den vi ska flytta till ligger längst ner och har som den här också har balkong som man kan gå ner på gräset ifrån, tror jag.

Så, nu skulle hon ringa och säga upp den här och sen flyttar vi kanske 1 april? hm, det blir spännande. jag vill flytta, den här lägenheten är bra. men den där är nog lika bra, kanske bättre?
Och jag jag tycker faktiskt att det är dags och flytta nu, vi brukar flytta med jämna mellanrum. har bott ca 2 år på varje ställe nu senaste gångerna. Jag har nog flyttat 6 gånger kanske? och nu har vi faktiskt bott här ett bra tag. bortåt 3 år kanske, kommer inte riktigt ihåg men skulle tro det.

skönt och flytta iallafall, då blir rummet städat och allt iordning från början, förhoppningsvis. Just nu ser mitt rum lite ut som en sopptipp. allt ligger i en hög. julklappar, plastpåsar, träningsväskor, skokartonger. Ja, jag har faktiskt samlat det mesta i en fin hög där. jag menar, skönt o ha allt samlat !

Nej nog om flyttsnack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0