I don’t want a broken-heart

Godmorgon!

Gick upp tidigt imorse för att jag tänkte gå på luciafirandet, men jag ångrade mig och har legat och sovit i soffan istället, dubbelt så skönt som i gå i kylan till skolan tidigt imorse. Dock så måste jag gå dit sen iallafall. Prov vid halv 1, sen slut på dagen!

Fredag idag, vilket känns oootroligt skönt. Och bara en liten vecka kvar i skolan sen, sen väntar ett välbehövligt jullov!
Skulle ha åkt med mamma till ikea och ikanohuset och så idag, men tror inte det blir det, inget höjdarväder och åka i tyckte hon. Men jag villllll, får väl försöka få henne o ändra uppfattning. vilket nog inte går.

annars då,
lugn helg tror jag.
Imorgon ska far min firas och även chris, far fyller 50 den 25december och chris fyllde eller fyller väl 60 jordsnurr någon gång, ingen aning om när. så dom ska styra upp 110års fest imorgon. O påstår att jag ska vara där och plocka undan och va som någon liten städtant? vet inte om jag tycker detsamma, men får väl kanske vara snäll. Räckte iallafall om jag hjälpte till ett tag, mellan 3 och 6 kanske. inte så ansträngande. men får se..

Om ett tag ska jag väl kanske ta någonting och äta, och sen gå i snöstormen to the white house och ha prov med ann-britt. hon är söt! hoppas det går skapligt bra, man vet aldrig.

älskaaaade fredag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0