It's the voice of someone else

Sitter och lyssnar på James Morrison - Broken strings, den går om och om just nu. Iofs är det faktiskt den enda låten jag har på datorn än så länge, men jag tycker den är bra också.

Ska snart hoppa in i duschen, mamma och jag ska nog gå ner till bakavallen sen och kolla på bandy, kvbs. Förr gick vi alltid på annandagsbandyn när dom spelade hemma, men nu har jag inte varit på bandy på evigheter, skönt och komma ut en sväng iallafall, måste nog dock ha varma gosiga kläder på mig, kallt och stå stilla.

Nu fick jag precis syn på att det kanske var den här filmen jag såg här om dagen också, trodde det var en annan jag såg. men det var det nog inte. för nu känner jag igen allting. haha jaja

Duschen väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0