How do I get you alone

Och nu eftersom carro uppdaterade sin blogg så tänkte även jag uppdatera min :))

seg skoldag idag, uschförmåndagar! drama, lång jobbig samhällskunskapslektion, och jättelång öfa lektion, där självaste hälge pratade ännu mer om hälges ruta. haha sen blev att att kolla på andra avenyn och även att kopiera händer med evelina i kopiatiorn/utskrivarn? och även misslyckat försök till att kopiera ansiktet. haha

efter skolan blev det att gå hem, på med myskläder och sen har jag gjort just ingenting fram till nyss när jag kom på att en dosa i mitt rum var borta, väldigt borta, den hittade jag sen längst ner i sängen, under allt mjuka på en träplanka? o den har hamnat där hur? haha jag tror att carro har gömt den för mig :(((( buuus.

Jag skulle kunna skriva VÄÄLDIGT mycket mer känner jag, för det är ganska mycket jag stör mig på just nu. men det är nog ganska ointressant så struntar nog i det. fast det här var också väldigt ointressant kom jag precis på.

bahbahbah, kom hem.


Kommentarer
Postat av: you know you love me

uppdatera dåå

2008-02-05 @ 17:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0