lördag

har inte skrivit på länge nu, sportlovet har gått väldigt fort tyvärr och jag har väl egentligen inte gjort någonting speciellt? i helgen var jag hos far och tog det lugnt, tränade på tisdagen och sen kom joakim till mig, det har man längtat efter. har vart med honom sen dess i stort sett. klippte och färgade håret i onsdags, ska vara med i den där hårshowen den 8 mars. blev väldigt oranget på ena sidan tycker jag :( känner mig som en rostbiff. menmen, vänjer mig väl. blir nog o färga i blonda slingor sen efter :) var och kollade på herrmatchen igår också, dom vann med ett mål? bättre än inget :)

Nu sitter jag här och gör ingenting egentligen, mamma roppade precis att maten var färdig, det ska bli riktigt gott. Blir väl kanske att kolla på melodifestivalen sen om det inte är något roligare.

Jag saknar dig, redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0