-

Var ett tag sen, inte kunnat skriva. Internet är fortfarande konstigt hos mamma. Och vädret har varit fint och då har jag inte haft någon lust att motionerat mig ner till min far, som inte ens är hemma för att sitta vid datorn, nej roligare än så kan man ha det. Så nu blev det mobilen. Har nog hunnit med o gjort endel under dom har dagarna. Solat, varit på trav, varit med joakim. Ja en hel del. Imorgon blir det väl grill-pool-fest-mys dag hos anna, eller något liknande. Hoppas det blir bra och att J inte tror att jag Skiter i honom. För nej, det gör jag inte. Hoppas det blir bra iallafall. Om det nu blir som jag tror. Och tänkt mig. Vet inte vad jag pratar om längre. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0