-

Ja nu har han åkt och allt är frid och fröjd.. Nej inte riktigt så. Allt är dåligt och jag tycker att han borde skita i den där fotbollen och komma hem till mig på fulltid istället, men det tycker tydligen inte han :(
nog om det..

Blev att åka ut till violas stuga idag med, där jag varit några gånger nu och även övernattat en gång. Jag gillar nog det där med att bara kunna vara lite, det är miis. Efter det åkte jag och mamma och handlade och sen hem för att jag skulle träna, men nej så blev det inte. inte hade jag någon skjuts eller nått inte, nejdå. Sen iallafall åkte vi ner till stadsparken på en pizza och en hink cola som jag beställde. Men fick bara ett glas.. haha nååja. Stadsparken säger man aldrig nej till.

Imorgon ska jag kneeeeeega, igen. skulle egentligen bara jobbat måndag den här veckan men så blev det inte. Fick jobba idag med men det sa jag ifrån om, ville vara med Joakim sista stunden :( Men imorgon och på torsdag ska jag jobba iallafall. Ska nog åka ner till far imorgonkväll också och vara kvar till söndag. Mamma och viola impulsade lite och åker till öland imorgon, trevligt för dom. Här sitter jag stackars barn, alla bara åker ifrån mig..
Men jag får tänka positivt, snart är det katrineholmsveckan. Då jag jobbar 4 jävla dagar :@ jag vill inte ha mer pengar :( eller okej, det vill jag kanske men jag vill inte jobba för dom. jag vill ha dom serverade :) Jobbar fredag, lördag också. då det skulle vara party. eller nått. men det blir det nog ändå? någon dag iaf. Sen söndagen åker jag,rhooooodos. och det ska bli så fucking jävla skönt.. Tur att man har något att se fram emot.. sen kommer man hem och ja, då är det en vecka sommarlov kvar? sjukt.

Nu har jag inte tid med det här, Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fest nu på lördag, alltså i morogn, och nästa fredag och lördag, svar ja.

2008-08-01 @ 18:55:01
Postat av: m

fest nu på lördag, alltså i morogn, och nästa fredag och lördag, svar ja.

2008-08-01 @ 18:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0