-

Dagen till ära åkte jag upp till elgiganten och öb med far förut, jag glömde kolla efter en sak åt mamma men vad gör det? sen har jag mest suttit här, tagit mig en dusch och ätit en mjukglass som var god för en gångs skull. Intressant? nej.

J kommer in till stan snart, då måste även jag ta mig in mot stan. (Är hos min faader i djulö) Hur det ska gå till, det vet jag inte. och kallt är det också, usch. Vi kanske ska äta någonstans, han ville det. och jag menar mat, det tackar man ju inte nej till :) haha sen kanske det blir film eller något. Tiden får visa vad som händer helt enkelt.
Jag har ingenting och skriva, hela inlägget är egentligen onödigt men det finns säkert någon stackare som har lite tråkigt och tittar in och voilá, här bjuder jag ju faktiskt på ungefär 20 sekunders underhållning. Tacka inte, bjud igen.   E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0