-

är hos far, igen.
Jobb igår, jobb idag, jobb imorgon om jag finner ork, måste bestämma mig snart. Verkar vara dåligt med folk om jag får säga det, alla verkar vara borta/sjuka. aja, mooney. Sen fick jag även förfrågan om jobb v29, men åker ju till åhus på torsdagen men systeryster trodde jag blivit uppskriven att jobba måndag, tisdag och onsdag ändå. 25 timmar. Vilket är 3 hela dagar, 10-18.15 antar jag, peuu ser jobbigt ut. Och joakim som jag vill hinna vara med? :( hoppas han vill vara med mig på kvällarna iallafall. Men är ett tag kvar, måste hinna vara med honom massormassor, men vet inte vad han gör nu? ;/ tränar antar jag, för han svarar inte på sms. men trodde hans träning slutade tidigare, aja.

Kollar resor nu, känner att jag bara måste åka, nu nu nu . senast söndag vill jag åka. skulle vara så himla skönt och komma bort, speciellt om J vill åka med mig.. mamma verkar inte lika sugen längre ;/ hmm.. svår det där.

Nu ska jag ta mig en funderare, Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0