-

Sommarlov sommarlov sommarlov, och det ska bli så sjukt jävla skönt.
Avslutningen var värdelös och höll på i 20 min, men vad gör det, sommarlov är det iallafall och det tackar man inte nej till just nu, sen att det inte känns som sommarlov än det är en annan sak.
Var nere och kollade på studenterna också, och som jag längtar tills jag står där, men det är två år kvar. Hoppas dom två åren går fort, ettan har gått ovanligt fort så det kan gärna få fortsätta.

Ikväll kommer anna till mig och sen blir det nog party av nått slag, haha. Kanske kolla på fotbollen också, vill man inte missa men får se. det löser sig nog!
Nu ska jag sjunga så det ekar i huset, det gillar jag men inte grannarna. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0