-

vilket jäkla väder det har varit idag, det är sommarlov och jag vill ha varmt och sol hela dagarna. Shortsen har åkt in i garderoben igen, eller dom ligger iallafall längst ner i min lilla klädhög i fotöljen. Helt fel, in mede jeansen och fram med shortsen. visst?

jag fick klart för mig förut att när man fryser in något i frysen, såsom bröd eller köttfärs så är det som att söva någon. det liksom..stannar till. jag har faktiskt länge funderat på det, hur det kan klara sig när det är fryst men inte när det ligger framme eller i kylen. Dum som jag är har jag funderat på det mycket länge och idag när vi plockade in mat vi hade handlat så utbrast jag "att lägga nått i frysen, är det som att söva ner någon?" och visst kunde man säga det, även mamma tyckte det lät lite kul. Det låter kanske dumt men jag är nog inte smartare än såhär.

jag har bakat kolakakor, smarrens!
smaka, smaka. PUSS

Kommentarer
Postat av: jocke

ja, jag hoppas att ja får smaka en kaka sen:(

2008-06-16 @ 23:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0