-

var ett tag sen jag skrev. Torsdag morgon var senast om jag inte minns helt fel.

I torsdags var det skola som inte var allt för jobbig, efter det var det träning och sedan hem för att grilla med familj och lite folk, Joakim kom även lite senare. Det blev mat och kubbspel för hela slanten.

Igår, fredag. så åkte jag, mamma och joakim ut till beckershov för att steka lite, stekta blev vi, stekta kräftor tillochmed och det hurtar vill jag lova, fast det börjar gå över, åkte en sväng i båten med mamma och en svöng med mormor och morfar också, satt frampå och glassade lite, myys. Åkte hem och duschade lite och så och sen åkte vi hem till Joakim och åt, sen besökte jag taggbusken efter ett misslyckat skot med plastbollen på joakim. Och sen spelade vi kubb med hans family, så kubb det har det blivit en hel del i helgen. Sen satt vi uppe ett tag och skrattade åt att Joakim ville ha klänning när han var liten, sötkille.

Idag har vi inte gjort så mycket, mest slagit varandra på våra brända armar, ont vill jag lova. men nu är jag hemma, hos far. Hoppas att Joakim kommer hit ikväll, återstår o se. Nu blir det snart mat, fast jag är mätt, usch. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0