-

Ingen bra dag igår, spillde ut ett helt saftglas så jag fick tvätta golvet i en evighet, snubblade omkring överallt, gick in i dörrar och jaa, ingenting gick bra helt enkelt. och det värsta av allt är att internet är paj hemma hos mamma? Nu blir sommarlovet ännu tråkigare, illa men sant faktiskt. i det här vädret finns det inte mycket och göra. och tv har ingenting att bjuda på på dagstid tycker jag inte, så nej det måste fixas!

Nu sitter jag hos min far, ingen här. vilket är synd för då hade jag inte dött av att larmet gick igång när jag gick in, hjälp vad rädd jag blev. Nu sitter jag här iallafall och gör väl ingenting speciellt, ska cykla tillbaka mot stan sen och träffa joakim tror jag. Han skulle fixa lite in the big city och snäll som jag är ställer jag väl upp och håller honom sällskap. (A)

Blir nog inget mer bloggande idag om inte internet helt plötsligt skulle börja funka hemma hos mamma, då blir jag lycklig vill jag lova. men sån tur ska man väl inte ha? antagligen inte.
Nej, nu ska jag ngo kolla runt lite och sen på hojen igen, om jag orkar. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0