-

Är i vingåker även nu, gör väl ingenting speciellt. jag nördar dator eftersom internet hemma har pajat, det suger.

Igår var det Norrköping hela dagen, J handlade en hel del men för mig blev det bara lite skor, jag är inte så rik. haha. var iallafall dyngtrötta när vi kom hem men någon vila fick jag inte, hem och äta och sen ner till duveholmshallen för att prata om åhus beachhandboll, det kommer bli bra tror jag, längtar som en tok. Åker tidigt torsdag morgon och kommer hem söndag kväll, 17-20 Juli tror jag det är. men vi spelar bara matcher på lördagen, skönt. läängtan!

Vet inte vad som händer idag, måste försöka ta mig hem någongång för att kunna träna fotboll ikväll.. hmm. MAMMA?
annars blir det nog lugnt. Kolla fotbollen ikväll blir det nog också, det blir bra!

Nu ska jag passa på och kolla runt lite mer medans joakim pratar i telefon.
Kanske skriver mer senare, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0