-

Gjorde inte så mycket igår, gick en sväng till Djulöbadet och sen tog vi cykeln och cyklade till mamma för stackarn tål inte katterna vi har hos min pappa. Sen åkte vi bil tillbaka ner och sen kunde inte stackarn andas, så han tänkte ligga vaken men det tyckte inte jag så jag sprang runt i hela huset och letade efter nässpray som jag sen hittade och jag tror nog allt att det hjälpte eftersom vi vaknade 20 i 11 imorse :)

Blev en båtsväng under dagen och annars hände det väl inte så mycket.
Sen var det samling till matchen som vi spelade mot valla och vann med 2-0. kulkul. känns bra med en sån avslutning av vårsäsongen. Det tråkiga är att jag inte kan vara med och möta valla och floda i höst när serien har vänt, men det är sånt man får ta.
Ikväll blev det att äta pizza och kolla på EM i fotboll och nu sittter jag här och har ont i hela kroppen efter matchen, fick några smällar, men jag börjar vänja mig, haha.

Har inte lagt upp bilderna än, är för slö. men det kommer, tro mig.
Pusss

Kommentarer
Postat av: jocke

hehe kunde inte andas var väl att ta i:P

2008-06-08 @ 22:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0