dagendagen

Gick inte att logga in på bloggen igår? så blev inget mer skrivande då.
Men vi vann matchen? tro det eller ej, men sant är det. tror det blev 15-14 till oss, så det var väl bra. Alla var nog glada efter matchen utom jag, usch. det gick totalt kass. men man måste ju även ha sånna matcher? inte sant? inge kul o vara kant heller har jag kommit på, menmen noh om det.

Åkte hem med joakim och mamma och kollade på Sverige- Brasilien på tv. Jag sa att det skulle bli 1-0 till Brasilien, och tror ni inte det vart det eller? bra emma!
Vart väldigt dugen på att spela fotboll igen när jag satt och kollade, det bara ryyyckte i kroppen. så blir kanske att börja träna nästa vecka igen, handbollen är ju slut om 1-2 veckor så. men inte i kaik igen, nejtack. Blir nog att gå till Gropptorp och prova att träna kanske, om Tove tar hand om mig, eller att syster eller malin också börjar, annars är det inget kul.

Vet inte riktigt vad som händer idag, men tror att J kommer tillbaka. han sprang till bussen förut för ett tag sen, men han kommer nog tillbaka, förhoppningsvis. Annars blir det nog att ta det väldigt lugnt, för var tydligen ingen träning ikväll för att det är riksläger i duveholmshallen, men mitt knä har dött så hade iallafall inte tänkt att träna.

Nu ska jag .. ja vad ska jag. jag vet inte, haha. äta en kaka kanske?
skriver nog sen, antagligen snart för jag har ingenting annat för mig :)
Puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0