godmorgon,

vaknade för ett tag sen, la mig och kollade lite på en film då, sen gick jag upp och åt frukost. och då sitter dom här ute på verandan(stavning?) och äter, och faktiskt så var det riktigt skönt ute, lite vårväder sådär, det gillar jag!
Nu vet jag inte ritkgit vad som händer, kanske ska gå upp och kolla färdigt på filmen, var så hungrig förut så var tvungen att gå ner.

Vet inte riktigt vad som händer idag, kanske övningsköra lite med fader!
Sen Jocke ikväll? elleeeeeeeeeeeeeer?
Är väldigt träningssugen också :( Men inte finns det något o träna nu inte, lite fotboll nu skulle inte vara fel, alldeles för länge sen! mer sugen på det än handboll faktiskt, något är fel.

Jag känner att jag inte riktigt orkar skriva nu, såå

Puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0