måndag

inte mycket o säga faktiskt.. gick till skolan imorse men gick hem till lunch, så himla mycket i huvudet. Åt lite när jag kom hem, sen har jag sovit nån/några timmar och suttit här, väldigt skönt. får väl se om jag går imorgon "/

Sen ville jag bara säga att jag är så himla less på handbollen och allt som har med det att göra. Möte innan träningen imorgon, hoppas det blir ändring efter det, det borde bli det eftersom det är flera stycken som tänker sluta till nästa säsong annars, då borde dom fatta att dom måste göra nått.
Får se om jag tränar efter mötet sen, inte alls sugen. inte kul längre, vill inte spela matchen på fredag heller, får se kanske säger att jag inte kan "/

Oj, vad jag saknar dig..

Kommentarer
Postat av: the vad

saknar dig också

2008-03-10 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0