-

Igår kom Joakim och vi gjorde inte så mycket, kollade lite på eurovision song contest men somnade när halva röstningen hade gått och sverige bara hade ca.10p. Vaknde upp imorse och sen tog vi det lugnt, känns mest som jag har ätit halva dagen.

Vid två iallafall så blev vi upphämtade och åkte och kollade på ksk som förlorade med 3-2, angörande målet kom när det kanske var 30 sekunder kvar, kan inte kännas skönt. Under matchen kom jag på att jag glömt nycklar även min pappa påminde mig speciellt om det eftersom dom skulle till valla. Men jag tog mig en promenad och kom hem typ samtidigt som dom ändå sen.
Joakim åkte hem också, vill inte vill inte, kom tillbaka.

Var bara hemma några minuter sen åkte vi till Norrköping för att kolla på en båt, eller ett skepp, eller nått. Följde med för att jag inte hade något annat att göra ändå. Men det var ingenting jag ångrade, det var maffigt. Tog en glass och sen på hemvägen blev det max-mat.
-vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram,
är väl ungefär så jag känner mig nu.

I love you, J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0