better in time

skola idag, har väl egentligen inte gjort någonting? som vanligt då..
Fick reda på lite saker på mentorstiden, bl.a. att Lena Schwartz ska sluta, lite tråkigt med tanke på att det nog var den vettigaste läraren. Fick reda på att vi ska ha karaktärsämnena nästa år där vi har lektioner nu och kärnämnen på Linden, det kan dööö!

Nu sitter jag och väntar på fotbollsträningen, ska väl åka någon gång efter 5 tror jag. Om tove och Emma hämtar mig vill säga, förhoppningsvis så kommer dom då.
Efter det ska jag åka hem och fixa mat, mamma är iväg och kommer hem typ 11 ikväll.
Kolla på andra avenyn vid 8 också, INTE MISSA!

Nej, ingenting o skriva..
Puss /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0