for you

träning idagen, ingen koll på fötterna ,men men, inte lätt det där.

Nu sitter jag här och har stress ont i magen, ja jag känner mig väldig stressad. Inför morgondagen antar jag, bara för att den kommer bli stressig.
Först en skoldag med prov och grejor, skoldagen avslutas med coopertest på idrotten, vilket inte alls gör saken bättre. Så där ska jag springa runt på backavallen i minst 30 graders hettande sol och svimma. Efter det har Caroline och jag en och en halv timme på oss att duscha och göra oss iordning, jag ska packa väska också eftersom jag inte ska med hem.. Sen ska vi sitta i en bil och svimma av värmen igen. Sen Rix Fm där jag antagligen kommer vara så trött och seg så jag ramlar ihop eller något, ja jag är positiv idag. till sist ska jag iallafall träffa Joakim, han kommer dit så vi slipper ta risken att jag hamnar i malmö istället för i Åtvidaberg. Hos honom blir jag hela helgen, och så mycket bättre än så kan det kanske inte bli? ih. På söndag kommer mor min och hämtar mig, än en gång för att slippa ta risken att jag den här gången hamnar i kiruna istället för just i katrineholm. inte bestämt när hon hämtar mig än men någongång under dagen blir det, har samling till matchen mot floda runt fyra så innan dess ska jag vara hemma. Joakim kanske har match så jag måste åka hem tidigare? hm, måste kollas upp.

Får se om det blir något skrivande i helgen, men det skulle jag tro.
Måste ju tala om för mina 3 ½ läsare vad jag hålls med! haha
Nu måste jag göra nånting, men jag är trött, seg och snurrig så sängen kanske vore det bästa?
Usch vad mycket det blir imorgon då, aja. PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0