heartbeat

Kom hem från träningen för ett tag sen, det var superkul. papprerna blir även färdiga imorgon eller övermorgon sa dom så på söndag ska jag nog spela min första match med groppan, hoppas det går bra!

Nu sitter jag och kollar på Andra Avenyn och väntar på att mamma ska komma hem från löpningen med handbollslaget så att vi kanske kan äta någonting, hoppas hon är hungrig så jag slipper leva på chips och cola.
Funderar på om jag ska färga håret sen kanske? kan prova och ha i ena färgen iallafall och sen ta slingorna imorgon. ser för tääskigt ut nu. Kanske blir lika fult sen men då tror jag jag färgar över allt och gör det brunt.
Svårt det där, tycker inte riktigt om o vara brunhårig till sommarn egentligen, måste färga det varannan dag då för att det inte ska se blekt ut.
Får se hur det blir..

Puss /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0