help me understand

kortdag i skolan idag, det gillas. Nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem, tror jag..
Jag är nämligen väldigt godissugen, som vanligt kanske, men nu är det extremt.

Idag ska jag bara slappa tror jag, skulle behöva läsa lite i någon av alla böcker vi har prov på. Är väl kanske 4-5 stycken innan vi slutar, den 14 Juni. Lärare, planering, nej dom verkar inte höra ihop.
Sommarlovet är efterlängtat, dagen vi slutar, eller dagen innan är dagen jag ska cykla upp med evelina på pakethållaren för aulabacken, wish me luck!

Ikväll blir det tv, det jobbiga är att Frusna män söker kärlek och bonde söker fru är samtidigt. Båda är ju lite av mina favoritprogram, haha. Får se vad det blir.. halva halva kanske?

Nej, nu är jag hungrig. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0