LYCKA!

Tandläkaren på min sovmorgon imorse, det gillar vi inte. Sen när man kommer dit tar det typ 5 minuter för att allt ser så bra ut så jag blir klar innan skolan börjar vilket inte var min tanke, jag hade tönkt första lektionen men så blev det icke. Men jag överlevde, hela skoldagen faktiskt.

Har tränat också, kulkul.
På söndag är det match mot mitt gamla lag kaik, lite nervigt sådär. Jag ska styka någon som jag inte tycker om, eller några kanske tillochmed? jag vet vilka, haha. DÖÖDA.
Hoppas det går bra, hoppas på vinst, det vore så himla skönt. tagga!

Men dagens lycka, vet ni vad det är?
Joakim kommer hem imorgon.
Jag blev lyckligast i världen när han sa det.
För jag är kääääääär!

Nu ska jag fortsätta kolla sanningens ögonblick,
Pusss /E

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: visst är dom dt :D

2008-05-15 @ 21:58:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Vilken fin header du har

2008-05-15 @ 22:14:44
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0