rubrik

igår var vi trötta, någon somnade till i mitt knä redan vid.. jaa, 9?
innan det var vi och köpte glass, mest för att komma ut då vi varit inne hela dagen. men även för att glass är gott kanske?

Idag har vi inte gjort så mycket, J är sjukling :( han har legat och hostat och knappt kunnat andas hela dagen och gårdagen, jag tycker lite synd om honom faktiskt. Jag har som tur var bara ont i halsen, än så länge iallafall.
Han åkte nyligen hem, får väl se om vi ses mer idag. Om han orkar, han kommer nog bara ligga och sova :( BLI FRISK!

Mamma åkte på Ålands-kryssning igår, så hon kommer hem ikväll någongång. så om inte annat så får väl hon underhålla mig? får se hur dagen blir.
Nu vet jag inte vad jag ska göra? finns ingenting o göra och vädret är inte på min sida heller, usch. det ska vara sol. sol = lycka! HUNDRA gånger gladare blir man av sol, minst.

Kanske ta någonting o äta? kanske inte bara äta kexchoklad och chips.. men det är ju gott så, äh :)
Nu börjar skrivandet spåra ur igen, så PUSSSS /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0