sweet home

Blev att åka hem på lunchen, men jag orkade inte laga någon mat i värmen så det fick bli nudlar, snabbt och gott! Har nu precis suttit och ätit det i solen med lite musik, underbart väder!
Var tvungen och byta om också, hade tjocka tights på mig, höll på och dö i värmen. Nu tog jag på mig tunna leggins och drog över ett par short, får väl se om det blir något bättre.

ska snart tillbaka till skolan och ha svenska sen lång rast och till slut hotell, inte speciellt sugen på och åka dit och sitta inne och svettas, är som o gå in i en vägg när man går in i skolan, inte kul.

Nej, nu ska jag njuta sista minutrarna av solen och sen dra mig tillbaka,
Pusss /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0