true story

Ja, jag har faktiskt gjort allting som fanns på min "att göra lista" nu.
Åkte upp till intersport, köpte benskydd och en vattenflaska, träffade även kusin och pratade lite grejer som kan bli riktigt bra, jag hoppas på det =) Hälsade på syster en sväng på Jysk också.
Hem och färgade håret, blev inte så stor skillnad men det blev bra.
Sen blev det tv och nu har jag skrivit Svenska "en vändpunkt i mitt liv".
Kom nästan några tårar när jag skrev, varför vet jag inte egentligen, eller jo det gör jag nog..

Nu borde jag verkligen sova, varit trött hela dagen.
morgondagen blir väl inte bättre, långdag i skolan också.
Jag orkar inte, jag längtar verkligen som en tok till sommarlovet.

jag ser ljuset..
Puss /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0