Your smile is heavenly

Igår låg jag som en lam fisk i soffan hela kvällen, blev andra avenyn, parlamentet och till sist sanningens ögonblick.

Tog mig till skolan imorse, trodde aldrig jag skulle klara av det men det gjorde jag, duktig! Ont i halsen och mår inte speciellt bra nu heller, :( någon kanske har smittat mig? men jag tycker om honom ändå.
Efter skolan har jag inte gjort någonting alls, tagit det väldigt lugnt och lagat pannkakor. Nu sitter jag och kollar på fotbollsskor, måste nog köpa nya. Mina är inget sköna och extremt fula och nu verkar det som att mamma ska träna också och då kan jag inte ta hennes supermegasköna skor, det suger ju lite. Men ska nog köpa typ likadana.
Väntar på andra avenyn, börja nuuu.

Jag saknar dig, my love <3


Kommentarer
Postat av: jocke

jag kommer hem i morgon emma:) skulle spela på måndag istället..

2008-05-15 @ 19:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0