Friday I'm In Love

Fredag idag, och det gillas riktigt mycket. kort skoldag som vanligt, (börjar halv ett). som förövrigt känns väldigt onödig, handel - gå igenom vad som står i våran kära bok inköp och varuhantering. Engelska - läsa min kära läsebok The girl with no name eller något liknande heter den och jag är på sida 7 kanske och vi har haft fredagens lektion till och läsa hela 2an, hade förövrigt samma bok i 1an. och nej, jag har inte fattat något av dom 7 första sidorna ens. bra emma!

efter skolan, som är slut runt kvart över två kanske, ska jag väl försöka gå hem på isgatan och försöka hålla mig stående, har fått smygit fram när jag gått, pinsamt och ramla när man går själv, då har man ingen och skratta med. Men jag kan säga att det har vart nära att jag ramlat ca 20 ggr, men sånt är livet.
Kanske blir att träna på gymet sen, mamma skulle nog det. och jag skulle behöva bränna lite fett, men får se. är fortfarande lite krasslig.

Annars då, ja ska väl kanske till min far ikväll? är den helgen men vet inte om han ska vara hemma och så, inte pratat med honom. Får väl slå en plingeling sen.
Nej nu ska jag sjunga, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0