hum

Inte skrivit på ett tag såg jag, ingen motivation till det alls, trotts att jag mestadels är hemma och gör just ingenting. Det enda jag gjort om dagarna är väl skola och promenerat, kommit fram till att det är väldigt skönt framåt kvällen när det börjar bli lite kallt och sen med hög musik i öronen, promenader är bra, för huvudet!

Idag är det fredag och det känns så gryymt skönt, jag orkar inte med någonting längre, liten klenis är vad jag är. men kanske inte så konstigt? aja.
Skolan idag börjar halv 1 någongång och slutar 20 över 2 kanske, kortdag som vanligt på fredagar med andra ord. det jobbiga är väl att mamma ringde även den här morgonen och väckte mig, förra gången glömde hon att jag hade sovmorgon och idag sa hon "oj, sov du? jag trodde inte du skulle sova så länge när du somnade så tidigt igår" menjoodå..

Så, nu har jag precis duschat och ska väl försöka ta mig ork och gå och gå och ta på mig kläder och föna håret snart kanske.
Jag har ont i huvudet av alla jävla tankar idag och känner väl egentligen inte för att göra någonting förutom att ligga i soffan under en filt och mysa och äta godis.
Blir kanske ikväll? Matchen mot malmslätt som skulle vara ikväll är inställd iallafall för att det inte fanns folk, lite kul. med tanke på att vi i stort sett inte är mer folk. Men, inte mitt problem. På onsdag är det match mot västerås, hemma tror jag. Så den här helgen blir väl lugn, hoppas väl på att få vara med j också, men.. jag vet inte?
Jag var sugen på o spela match, faktiskt. man mår så braaaaaaaaaa då. men endå skönt. jag menar, fredag kväll i malmslätt, kärnahallen, hur kul låter det? ne.

Nu vet jag snart inte vad jag pratar om längre,
Trevlig fredag, säg tack förfan!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0