-

Ja, i fredags då. Blev fika med anna och carro på coffe house, mys. Sen hem och sen skrev Joakim att han iallafall skulle komma hem, det var dagens lycka vill jag lova. Mötte honom vid tåget vid 9 någongång sen åkte vi hem till mig :)

Lördagen var ganska lugn, var med älskade hela dagen. Sydde även in hans byxor, ända sättet o få honom nöjd :) Så förhoppningsvis är han lite glad nu. Var på bio på kvällen också, såg patrik 1.5, och den var rätt rolig faktiskt, enligt mig iallafall. Sen for vi mot vingåker..
Och där sitter jag nu med,  fast ganska ensam. Joakim skulle och spela match i..karlstad? o då var han ju tvungen o ha skjuts, en bit iallafall.

Morfar kommer nog och hämtar mig snart, fast o andra sidan är det rätt skönt och sitta här själv :)
Vet inte vad som händer idag, antagligen blir det väldigt väldigt väldigt lugnt. Men man vet aldrig.
Nu ska jag se om morfar har kommit, han är då alltid tidig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0