I just wish you all the best

årets tabbe imorse, cyklade iväg med en vit sko, typ "hoppa i sko" på vänstra foten och jaa, på den högra bar jag en gul tygsko. jag vet inte hur jag lyckades. folk genom hela staden kollade konstigt på mig men jag var glad och stressad och cyklade på. sen fick jag syn på det, tvärnitade, skämdes och cyklade hem och bytte, och folket jag nyss cyklat förbi kollade ännu mer på mig. Endel cyklade jag förbi 4 ggr. Jag vet inte hur jag lyckas, men lyckas det gör jag ju.

Fick sluta från praktiken vid kvart över tre ungefär, dom kanske tyckte jag var vimmsig och borta, vad vet jag. hem fick jag iallafall gå. och det behövde jag! Nu ska jag snart ibäg och träna och sen hem och sova inför den sista praktikdagen. Det gillas.
Nu måste jag skynda skynda skynda.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0